معرفی انواع کفش اسپرت مردانه

معرفی انواع کفش اسپرت مردانه چرم

کفش اسپرت مردانه برخلاف تصور برخی افراد، تنها یک کفش ورزشی برای انجام فعالیت های ورزشی نیست بلکه  به کفش‌های راحت و مناسب استفاده روزانه هم اسپرت مردانه می گویند که می‌تواند به خوبی از پا محافظت کرده و مانع از خستگی آن‌ها شود. در صورتی که قصد خرید کفش اسپرت مردانه جدید و چرم دارید ، به اطلاعاتی در رابطه با نحوه انتخاب کفش اسپرت چرم نیاز دارید پس  این مطلب را تا انتها دنبال کنید. تا با انواع مدل کفش اسپرت مردانه چرم و هم چنین نکاتی در خصوص خرید بهترین کفش اسپرت چرم آشنا شوید.

در ادامه این مطالب را می خوانید

  • تفاوت کفش اسپرت زنانه و مردانه
  • مزایای پوشیدن کفش اسپورت مردانه
  • انواع مدل کفش اسپرت مردانه
  • نکات مهم در خرید کفش اسپرت مردانه
  • قیمت کفش اسپرت مردانه

 

تفاوت کفش اسپرت زنانه و مردانه

کفش‌های اسپرت در دو مدل زنانه و مردانه طراحی و تولید می‌شوند. در حال حاضر برند‌های مختلفی در سراسر جهان به تولید کفش‌های اسپرت مشغول هستند. اگرچه کفش‌های اسپرت زنانه و مردانه ممکن است ظاهر یکسانی داشته باشند، اما از نظر طراحی و ساخت با یکدیگر متفاوت هستند. در ادامه برخی از تفاوت‌های این دو نوع کفش به اختصار بیان شده است.

تفاوت کفش اسپرت مردانه و زنانه از نظر شکل پا

یکی از تفاوت‌های اصلی بین کفش اسپرت مردانه و زنانه در اندازه آن‌ها است. بسیاری از برند‌های معروف جهان در ساخت کفش بین فیزیولوژی پای زنان و مردان تفاوت قائل شده و این موضوع را در ساخت کفش مد نظر قرار می‌دهند. با توجه به اینکه کف پای مردان دارای عرض بیشتری نسبت به پای زنان است، بنابراین کفش اسپرت مردانه از قسمت نوک پا تا پاشنه بسیار پهن‌تر از کفش زنانه است. اما در کفش اسپرت زنانه تنها قسمت پنجه عرض بیشتری دارد.

وزن متفاوت زنان و مردان

نکته مهم دیگر توجه به وزن زنان و مردان است. مردان معمولا وزن بیشتری نسبت به زنان داشته و به همین دلیل فشار بیشتری به کفش وارد می‌کنند. از این رو فوم میانی در کفش‌های زنانه معمولا نرم‌تر از کفش‌های مردانه در نظر گرفته می‌شود.

مزایای پوشیدن کفش اسپورت مردانه

کفش‌های اسپرت مردانه دارای طراحی‌های متفاوت بوده و به همین دلیل می‌توانند به راحتی برای فعالیت‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. کفش‌های اسپرت برای استفاده روزانه و معمولی مناسب بوده و حتی برای پیاده‌روی نیز قابل استفاده هستند. همچنین می‌توان از آن‌ها در تمرینات ورزشی و یا دویدن نیز استفاده کرد. طرح‌های مختلف در این نوع کفش آن را با هر نوع استایلی سازگار کرده است.
این نوع کفش از کیفیت خوبی در ساخت برخوردار بوده و به همین دلیل ضمن حفظ سلامت پا‌ها و کمر، از خستگی آن‌ها جلوگیری می‌کند. رویه بیرونی در کفش‌های اسپرت از مقاومت بیشتری نسبت به انواع دیگر کفش برخوردار است. از این رو به راحتی می‌تواند از پا در برابر فشار و ضربات محافظت کند‌.

ویژگی‌های کفش اسپرت مردانه مناسب

در هنگام خرید کفش اسپورت باید به ویژگی‌های کفش توجه کرده و مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید. به همین دلیل برخی از ویژگی‌های یک کفش اسپرت مناسب در ادامه آمده است.

تناسب بین فرم پا و قوس کفش

کفش‌های اسپرت کفش‌های راحت و ایمنی هستند. معمولا از آن‌ها برای پیاده روی و یا تمرینات ورزشی استفاده می‌شود. بنابراین طراحی انواع کفش اسپرت مردانه باید طوری باشد تا فرم پا کاملا متناسب با آن بوده و از خستگی پا جلوگیری کند.

وجود قابلیت ارتجاعی

قابلیت ارتجاعی در کفش باعث می‌شود تا فرد بدون احساس ناراحتی از کفش برای پیاده روی و یا ‌ایستادن طولانی مدت استفاده کند. میزان قابلیت ارتجاعی کفش با فشردن پنجه کفش و خم کردن آن مشخص می‌شود. زمانی که بخش پنجه کفش به راحتی خم شود، نشان دهنده قابلیت ارتجاعی کفش است.

سبک بودن کفش اسپرت

وزن کفش اسپرت نیز در انتخاب آن مؤثر است. سبک بودن کفش‌های اسپرت باعث می‌شود تا امکان استفاده از آن‌ها برای ساعت‌های طولانی وجود داشته باشد. همچنین انجام فعالیت‌های فیزیکی را نیز آسان‌تر خواهند کرد. کفش‌های سنگین یکی از دلایل اصلی خستگی پا‌ها هستند. جنس زیره کفش نقش مهمی در وزن کفش دارد. هر چقدر جنس زیره کفش بهتر و سبک‌تر باشد، خاصیت ارتجاعی و مقاومت کفش نیز افزایش می‌یابد.

انواع مدل کفش اسپرت مردانه

به گفته محققین پا به عنوان قلب دوم در بدن شناخته می‌شود. به همین دلیل با انتخاب یک کفش مناسب می‌توان به خوبی از آن محافظت کرد. کفش اسپرت مردانه می‌تواند علاوه بر عمر و دوام بالا از بسیاری بیماری‌های مربوط به ستون فقرات جلوگیری کند.
در صورتی که کفش اسپرت به طور صحیح و مناسب با فعالیت فرد انتخاب شود، در آینده می‌تواند از آسیب‌های وارد شده به پا و کمر جلوگیری کند. انواع کفش اسپرت راحتی مردانه در بازار  موجود است که هر کدام به استایل خاصی نیاز دارند و بسته به نوع ورزشی و یا غیر ورزشی بودن می‌توانند در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

در گذشته کفش اسپرت به کفش ورزشی اطلاق شده و در بیشتر موارد از کفش کتانی برای فعالیت‌های مختلف استفاده می‌شد. اما امروزه کفش اسپرت دارای مدل‌های مختلف بوده و هر کدام از آن‌ها نیز در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. بسیاری از آقایان  انواع کفش مردانه اسپرت را خریداری کرده و در موقعیت‌های متفاوت از آن استفاده می‌کنند.در زیر به توضیح چند مدل کفش اسپرت مردانه می پردازیم:

کفش اسپرت ونس مردانه

کفش اسپرت ونس یکی از محصولات  برند معروف آمریکایی ونس  است. این کفش استایل مخصوص به خود را دارد کفشی با ظاهری ساده اما شیک و زیره ای یک تکه و صاف است. این کفش می تواند در دو  مدل بدون بند و بندی تولید شود.چرم فرشتگان هم یک مدل کفش اسپرت مردانه ونس با کیفیت بالا تولید کرده است رویه این کفش از چرم طبیعی و زیره این کفش از لاستیک سبک ونس است. در ضمن کفی کفش طبی با روکش چرم است.

انواع مدل کفش اسپرت مردانه

کفش اسپرت روزانه

کفش اسپرت روزانه مردانه یک کفش ساده و بدون پیچیدگی انواع کفش اسپرت مردانه است که برای انجام تمامی فعالیت های ورزشی مناسب نیست و فقط فعالیت هایی مانند قدم زدن و پیاده روی مناسب است. ملاک اصلی برای خرید بهترین کفش اسپرت روزانه سبک بودن و انعطاف پذیری آن است.بهترین و با کیفیت ترین مدل کفش اسپورت روزمره ، تولید شده از چرم طبیعی اصل است.

مدل کفش اسپرت روزانه

کفش اسپرت کژوال 

علاقمندان به تیپ های کژوال و راحتی، از طرفداران  کفش های اسپورت کژوال هستند.از ویژگی های اصلی این کفش راحتی و سبک بودن آن است در واقع طرفدارن این مدل کفش به راحتی و حس خوب پوشیدن آن بیشتر از ظاهر این کفش  توجه می کنند .بیشترین استفاده این کفش به صورت روزمره است.

 

کفش اسپورت مردانه چرم

 

نیم بوت اسپرت

نیم بوت ها کفش هایی با ساق های کوتاه هستند که بیشتر برای فصل سرد سال خریداری و مورد استفاده قرار می گیرند. البته برخی از مدل نیم بوت ها با توجه به جنس رویه کفش و تنفس پذیری که دارند قابل استفاده در سایر فصل ها هم هستند.کفش نیم بوت اسپرت مردانه هم به عنوان یک کفش روزمره و هم  برای فعالیت هایی مانند کوهنوردی،صخره نوردی نیز کاربرد دارند.

 

نیم بوت اسپرت مردانه

 

 

 مهمترین معیار در خرید کفش اسپرت مردانه

از مهم‌ترین عوامل در انتخاب کفش اسپورت مردانه از نظر آسیب به پا، گزینه راحتی و ایمنی آن است. اگر کفش به اندازه کافی راحت نباشد، امکان استفاده از آن برای مدت طولانی وجود نخواهد داشت. هر مشکل کوچک در کفش در زمان پیاده روی یا دویدن تشدید شده و در نهایت باعث آسیب به پا می‌شود. از این رو علاوه بر ظاهر و زیبایی، راحتی و تناسب کفش با پا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

نکات مهم در زمان خرید کفش اسپرت شیک مردانه

کفش اسپرت از جمله کفش‌های راحت و با کیفیت است که می‌تواند برای مدت طولانی مورد استفاده قرار بگیرد. بیشتر افراد در زمان خرید کفش اسپرت مدل کتانی آن را انتخاب می‌کنند. در زمان خرید کفش اسپرت مردانه بهتر است به بخش‌های مهم کفش از جمله پاشنه، کفی، سطح داخلی و خارجی و همچنین پنجه آن دقت شود. از طرفی کفش اسپرت مناسب باید بر اساس فعالیت مورد نظر خریداری شود. کفش اسپرت می‌تواند برای پیاده‌روی، ورزش، کوهنوردی، فعالیت روزمره و یا حتی مهمانی مورد استفاده قرار بگیرد.

 

قیمت کفش اسپرت مردانه

قیمت اسپرت مردانه به عوامل متعددی مانند اصل بودن یا فیک بودن برند کفش اسپرت ، کفش اسپرت چرم طبیعی اصل باشد یا تقلبی ، نوع و مدل کفش اسپورت مردانه بستگی دارد. برای خرید کفش اسپورت چرم اصل با قیمت مناسب می توانید از سایت فرشتگان که تخفیف های دوره ای دارد خرید کنید.

با استفاده از لینک زیر سری به بخش کفش اسپورت مردانه بزنید و از تخفیفات با خبر شوید.

کفش اسپرت مردانه 

راهنمای خرید بوت و نیم بوت های زنانه
آشنایی با انواع مدل کفش مردانه جدید و قدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

بستن
دسته‌ها
بستن سبد خرید
بستن علاقه مندی
Close محصولات بازدید شده
بستن
بستن
دسته بندی محصولات