خرید کفش اسپرت چرم

کفش اسپرت چرم

کفش‌ اسپرت چرم ترکیبی از طراحی شیک و راحتی اسپرت با ظاهر ارتقاء یافته چرم است.در گذشته افراد کفش اسپرت را به عنوان یک کفش ورزشی برای فعالیت های ورزشی می شناختند اما امروزه کفش اسپرت چرم در طرح ها و مدل های متنوع تولید می شود که معمولا برای فعالیت‌های روزمره، ورزشی و حتی برخی از افراد آن را به عنوان یک کفش چرم رسمی در مهمانی ها و مراسم خاص می پوشند.

کفش اسپورت چرمی مانند سایر کفش ها از دونوع چرم طبیعی و تقلبی تولید می شود. یک نکته مهم در زمان خرید کفش اسپرت چرم زنانه و مردانه باید دقت کرد تا چرم تقلبی را به اسم چرم طبیعی اصل با قیمت گزاف به شما نفروشند. فروشگاه چرم فرشتگان تمام محصولات خود را از چرم طبیعی اصل تولید می کند.

می دانید ویژگی ها و مشخصه یک کفش اسپورت چرم اصل چیست؟ در ادامه مقاله همرا ما باشید تا به یک اطلاعات جامع در خصوص کفش اسپرت چرم زنانه و مردانه دست یابید و با چشم باز کفش چرمی اصل بخرید.

سوالات رایج در زمان خرید کفش اسپرت چرم

  • کفش اسپرت چرم از کی وارد بازار ایران شد؟
  • کفش چرمی اسپرت چند مدل دارد؟
  • چرا کفش اسپرت چرم بخرم؟
  • از کجا بفهمم کفش اسپرت چرمی که خریدم اصل یا تقلبی؟
  • در زمان خرید کفش اسپرت به چه نکاتی باید دقت کنم؟

کفش اسپرت چرم از دیروز تا به امروز

پیشینه و تولید کفش چرم به سالهای دور، زمانی که ایرانیان صنعت چرم را در ایران را راه اندازی کردند برمیگردد . فروشگاه چرم فرشتگان یکی از آن قدیمی های تولید محصولات چرم است.فرشتگان از نزدیک 50 سال پیش به واسطه تولید محصولات چرم آقایان و بانوان توانسته اعتماد و نظر مثبت مشتریان را جلب کند و روز به روز فروش و سطح تولید خود را ارتقا دهد تا جایی که چندین شعبه به عنوان بهترین فروشنده کیف و کفش چرم در شیراز راه اندازی کند و علاوه بر آن ، یک سایت برای فروشگاه خود طراحی کرده تا علاقمندان به خرید اینترنتی کیف و کفش چرم به راحتی بتوانند از فروشگاه خرید کنند.

انواع کفش اسپرت چرمی فرشتگان

کفش های اسپرت چرم  را می توان در چندین بخش مختلف و با توجه به جنسیت ، کاربرد و شکل ظاهری آن دسته بندی کرد.

دسته بندی کفش چرم اسپرت بر اساس جنسیت

کفش اسپرت چرم زنانه : کفش های چرم بانوان در طرح ها و مدل های مختلف تولید می شوند که یکی از آن مدل ها کفش اسپرت چرم است.تولید کفش اسپرت چرم بانوان در رنگ های خوشگل و جذاب یکی از دلایل خاص بودن چرم فرشتگان است.

کفش اسپرت چرم مردانه : یکی دیگر از دسته کفش های چرم اسپورت تولیدی در فرشتگان ، کفش اسپورت چرم آقایان است. آقایان در زمان خرید کفش نسبت به خانم ها توجه بیشتری به زیره کفش ، رویه کفش  که آیا چرم اصل است یا خیر و حتی به دوخت و دور کفش هم دقت می کنند.کفش چرم تولیدی فرشتگان تمام چرم طبیعی، کفی با روکش چرم طبیعی و  زیره ها از بهترین نوع با انعطاف پذیری بالا و سبک است.

کفش اسپرت کودکان : فرشتگان در بخش کودکان خود انواع کفش نیم بوت اسپرت کودکان را تولید می کند. کفشی راحت و سبک  و مقاوم در برابر سرما است. زیره کفش از بهترین نوع لاستیک است که در برابر سایش مقاوم است  تا کودکان در زمان دویدن و راه رفتن با آن، احساس خستگی نکنند و زمین نخورند و بدوند و بازی کنند و لذت ببرند.

 

کفش اسپرت چرم زنانه

 

دسته بندی کفش بر اساس کاربرد

کفش اسپورت چرم فرشتگان که همگی از چرم طبیعی اصل هستند در چندین  مدل و طرح بر اساس کاربرد و نیاز مشتریان تولید می شوند:

1- کفش اسپرت کژوال و روزانه : این کفش اسپرت چرم یک کفش سبک و راحت است که بیشتر به عنوان یک کفش اسپرت راحتی و معمولی برای پیاده روی و کارهای روزمره استفاده می شود این کفش ، کفشی ساده و شیک است که معمولا با همه نوع پوشش و تیپی به راحتی ست می شود. این کفش ها در دسته کفش اسپورت مردانه  کژوال و زنانه در فرشتگان موجود است.

2- کفش اسپرت ونس: همه معمولا  با طرح کفش های اسپرت ونس که زیره تخت و صاف و طرح رویه خاص خود را دارد آشنایی دارند. این کفش را که عموما به عنوان یک کفش روزمره می شناسند. در زمان  قدم زدن ، خرید کردن و حتی پیاده روی های طولانی و در برخی فعالیت های ورزشی قابل استفاده هستند .کفش اسپرت ونس از مواد مختلفی مانند پارچه و پلاستیک تولید می شود. کفش ونس اسپرت تولید در چرم فرشتگان تمام چرم است.

3-کفش نیم بوت اسپرت : نیم بوت اسپرت یک کفش استاندارد و با کیفیت است .زیره کفش از مرغوب ترن نوع لاستیک است که سبک و راحت است و در عین حالت انعطاف پذیر است که کوچک ترین فشاری به پاها در زمان حرکت وارد نمی شود از دیگر مزایای این نوع زیره مقاومت در برابر سایش و نفوذناپذیر بودن در برابر آب است.

دسته بندی براساس طرح و شکل ظاهری کفش 

کفش های اسپرت چرم معمولا دارای طرح‌ها و استایل‌های متنوعی هستند که به شما امکان انتخاب مطابق با سلیقه خود را می‌دهند.این کفش ها در طرح و مدل  کفش های اسپرت بندی ، کفش اسپرت بدون بند و راحت پوش ، کفش اسپرت پاشنه دار و بدون پاشنه تولید می شوند.

نکته مهم در زمان انتخاب کفش براساس ظاهر آن این است که اگر قرار است از کفش های بدون بند استفاده کنید سعی کنید کفش دقیقا سایز پای شما باشد تا بعد از مدتی استفاده کفش گشاد و به اصلاح در پاها لق نزند.البته اگر این مشکل برایتان پیش آمد می توانید از کفی طبی برای بهبود شرایط استفاده کنید.

در انتخاب کفش های اسپرت پاشنه دار ، حتما به استاندار بودن زیره کفش دقت کنید تا مشکلات مفصلی و پا درد به مرور زمان پیدا نکنید.

مزایا و معایب کفش اسپرت چرم 

مزایا خرید کفش اسپرت چرم

1. طراحی شیک و ساده : کفش‌های اسپرت چرم به دلیل ترکیبی که از طراحی چرم و اسپرت دارند، ظاهری ساده و در عین حال شیک دارند البته با ترکیب رنگ های خاصی که دارند معمولا به راحتی با هرنوع  پوششی سِت می شوند و میتوانید در هرجا و هرمکان به راحتی آنها را بپوشید.

2. کفش اسپرت راحتی: کفش اسپورت چرمی نرم و انعطاف‌پذیر است که این ویژگی باعث می شود که کفش به خوبی شکل پاها را بگیرند و مانند برخی کفش های معمولی خشک و سفت نباشند که به انگشتان پا و پشت با آسیب بزنند و زخم شوند.

3.کفش اسپرت کاری: کفش‌های اسپرت چرم از لحاظ طراحی و مدل‌ها به گونه ای طراحی شده اند که برای فعالیت‌های مختلف مانند پیاده‌روی، دویدن،فعالیت های  روزمره و حتی گاهی در مکانهای رسمی قابل استفاده هستند.

4. ماندگاری و دوام بالا: کفش‌های اسپرت چرم طبیعی اصل  از کیفیت و ماندگاری بالایی نسبت به کفش اسپرت غیر چرم برخوردار هستند. ظاهر و زیبایی کفش هم در مدت زمان کوتاهی خراب نمی شود. البته مراقبت و نگهداری از چرم نقش مهمی در افزایش طول عمر مفید آن دارد.

 

کفش اسپرت چرم

معایب خرید کفش اسپرت چرم 

در زیر باور برخی افراد در خصوص معایب کفش چرم اسپرت را آورده ایم:

1. قیمت کفش اسپرت چرم : کفش‌های اسپرت چرم اصل معمولا قیمت بالاتری نسبت به اسپرت های معمولی دارند.البته با توجه به کیفیت و سلامت و ماندگاری بالایی کفش های چرم این قیمت ها چیز غیرمنتطقی و بی خودی نیست. شما ترجیح می دهید در سال چند کفش اسپرت بی کیفیت و ارزان بخرید که به پاها و کمرتان آسیب بزند یا فقط یک کفش اسپورت چرمی اصل که  آسیبی به بدنتان وارد نشود و تا مدت های طولانی شما را از خرید کفش بی نیاز کند؟

2. خراب شدن کفش با آب : برخی بر این باورند که خراب شدن و فرسودگی کفش چرم فقط به خاطر برخورد آب با آن است. این یک باور کاملا غلط است!!! درست است که نفوذ آب و رطوبت مداوم  و بیش از حد می تواند سرعت خراب شدن آنرا افزایش دهد اما این تنها دلیل خرابی کفش نیست . آنچه که چرم را خراب می کند چرب نکردن و واکس نزدن به موقع آن است.با واکس به موقع و روغن کاری شما اجازه نفوذ رطوبت و آب را به چرم نمی دهید.پس بعد از برخورد با آب هم کفش را سریع خشک کنید و چرب کنید.

3. نگهداری و مراقبت زیاد : کفش‌های چرم نیازمند نگهداری و مراقبت منظم هستند تا ظاهر و کیفیتشان حفظ شود. این کار ممکن است برای برخی افراد زمان‌بر و خسته کننده بنظر بیاید برای همین این را یک عیب می دانند.اگر از اکسسوری و لوازم جانبی مراقبتی چرم مانند واکس مرغوب استفاده شود نیازی به روغن کاری و رسیدگی زود به زود نیست.

تفاوت کفش چرم اصل و تقلبی 

تفاوت کفش‌های اسپرت چرم اصلی و تقلبی در چندین جنبه و ویژگی مشخص ممکن است مشهود باشد. در زیر تعدادی از تفاوت‌های اصلی بین این دو نوع کفش را می‌توانید مشاهده کنید:

کیفیت و ماندگاری مواد

کفش‌های اسپرت چرم اصلی: از مواد با کیفیت و چرم اصلی ساخته می‌شوند که دارای دوام و مقاومت بالا در برابر سایش و  سازگاری بیشتری با شرایط محیطی دارند.
کفش‌های اسپرت چرم تقلبی: از مواد بی کیفیت‌تر ساخته می‌شوند که ممکن است در مقابل سایش و شرایط معمولی مقاوم نباشند و به سرعت خراب شوند.

جزئیات و دقت در طراحی و دوخت

کفش‌های اسپورت چرم اصلی: دوخت همسان و دقیقی دارند و دوخت‌ها  به طور یکنواخت و بدون هرگونه شکستگی یا ناهماهنگی هستند.
دوخت‌های پنهان: دوخت‌های پنهان در بخش‌هایی از کفش که قابل مشاهده نیستند نیز می‌توانند نشانه‌ای از اصلی بودن کفش باشند جزئیات و دقت در طراحی، دوخت و نصب جزئیات از ویژگی‌های مهم این نوع کفش‌ها است.
کفش‌های اسپورت چرم تقلبی: دوخت ناهمسان و نامرتب و بافت های شکسته دارند. ممکن است جزئیات ناکامل و نامناسبی داشته باشند و دقت در جزئیات کمتر باشد.

لمس سطح چرم 

کفش چرمی اسپورت اصل : سطح کفش چرم اصل براق و یکنواخت نیست و دارای چین و چروک ریز و کوچکی است.البته در زمان لمس کردن یک سطح نرم و منعطف دارند.

کفش چرمی اسپورت تقلبی : سطح کفش کاملا  صاف و براق است و با لمس کردن پشت و جلوی کفش خشک بودن آن را احساس می کنید.این بخش را حتما دقت کنید چون اگر چرم اصل نباشد در زمان پوشیدن ممکن است این چرم خشک پاهای شما را زخم کند.

با خیال راحت بهترین کفش اسپرت چرم مردانه و زنانه را از فرشتگان بخرید چرا؟ چون خرید کفش‌های اسپرت تولیدی با چرم طبیعی ، علاوه بر کیفیت بهتر، راحتی، دوام بیشتر و البته که سلامتی پاهای شما را به همرا دارد.

 

در زمان خرید کفش اسپورت چرم باید به چه نکاتی توجه کنیم ؟

 

خرید کفش اسپورت چرم می‌تواند یک تصمیم مهم باشد که نیازمند توجه به جزئیات است. در زیر، تعدادی از نکات مهمی که باید در زمان خرید کفش اسپورت چرم به آن‌ها دقت کنید، آورده شده است:

1. سایز مناسب: مهمترین نکته این است که سایز مناسب را برای پاهای خود انتخاب کنید. کفش‌های بزرگ ممکن است باعث خستگی پاها و  حرکت اضافی پاها در کفش یا فشار به انگشتان پا برای نگهداری کفش در پاها شوند. درمقابل کفش‌های کوچک می‌توانند باعث فشرده شدن انگشتان و بدفرمی آن و البته کبودی و تاول در پاها شوند.

اگر قصد خرید اینترنتی کیف و کفش چرم فرشتگان را دارید در قسمت زیر سبد خرید محصولات یک گزینه به نام راهنمای سایز وجود دارد که با توجه به بلندی پای خود می توانید سایز دقیق و مناسب را سفارش دهید.

2. راحتی و حس خوب: کفش‌ها باید احساس راحتی و خوبی را به پاهایتان منتقل کنند. هنگام  خرید و تست کفش، چند قدم با آن بزنید و  به احساس پای خود توجه کنید و مطمئن شوید که در هیچ نقطه‌ای از پاها حس تنگی یا فشار ندارید.

3. کیفیت چرم و مواد ساخت: در خصوص کیفیت چرم  اصل و موارد دیگر در بالا توضیح مختصری دادیم . زیره کفش چرم اصل باید نرم و انعطاف‌پذیر باشد.رویه و آستر آن نیز باید با چرم طبیعی دوخته شده باشد.کفی کفش هم باید طبی و بهتر  است که از روکش چرم باشد تا علاوه بر کیفیت و دوام بالا از تعرق و لیز خوردن بیش از حد پاها درکفش جلوگیری کند.

4. مدل و استایل کفش : مدل و استایل کفش باید با سلیقه شما مطابقت داشته باشد و با موقعیت‌هایی که قصد دارید از کفش استفاده کنید، مناسب باشد. بررسی انواع استایل‌ها و مدل‌های مختلف در سایت فرشتگان می‌تواند به انتخاب بهتر شما کمک کند.

 

 

مهم ترین نکات در خرید صندل و کفش تابستانی در شیراز
راهنمای خرید بوت و نیم بوت های زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 7 =

بستن
دسته‌ها
بستن سبد خرید
بستن علاقه مندی
Close محصولات بازدید شده
بستن
بستن
دسته بندی محصولات