انواع مدل کفش چرم زنانه

آشنایی با انواع مدل کفش چرم زنانه

انواع مدل کفش چرم زنانه به دلیل ظاهر شیک و دوام زیاد دارای طرفداران بسیار زیادی است. این کفش ها در انواع و مدل های مختلفی تولید می شوند که از مهم ترین آن ها می توان به لوفر، تخت، مجلسی، رسمی و صندل اشاره کرد. به عبارت دیگر، تنوع این کفش ها به گونه ای است که سلیقه های مختلف را پوشش می دهد. با شناخت انواع کفش های چرم زنانه می توانید، خریدی مناسب و مطمئن داشته باشید.

در چرم فرشتگان انواع مدل کفش های زنانه چرم از انواع مدل اسپورت زنانه ، کفش طبی ، کفش مجلسی زنانه ، بوت و نیم بوت زنانه گرفته تا کفش های تابستانی و صندل در رنگ های خاص و جذاب با جدیدترین مدل کفش چرم زنانه در بازار تولید می شود البته که کیفیت بالای محصولات فرشتگان با تنوع بالای آن به همراه بهترین قیمت کفش چرم  از دلایل انتخاب فرشتگان به عنوان یک فروشگاه اینترنتی کیف و کفش چرم مشتری مدار تبدیل کرده است.

 

معرفی انواع مدل های کفش چرم زنانه

کفش های چرم زنانه  در سبک ها، مدل ها و رنگ های جذاب بسیار متنوعی به فروش می رسند. به همین دلیل است که انتخاب کفش زنانه بسیار سخت تر از کفش مردانه است. در این بخش، به معرفی برخی از محبوب ترین مدل های کفش چرم برای خانم ها می پردازیم.

کفش چرم لوفر زنانه

اگر به کفش های چرمی علاقمند هستید، حتما باید یک جفت کفش لوفر زنانه در کمد لباس هایتان وجود داشته باشد. کفش های لوفر زنانه به دلیل طراحی کلاسیک مورد توجه قرار گرفته اند. البته، این کفش ها هم به صورت چرم و هم جیر به فروش می رسند. با این وجود، طرفداران مدل چرمی کفش لوفر زنانه بیش تر هستند. در طراحی این کفش ها معمولا از سگک یا منگوله تنها برای زیبایی استفاده شود.

کفش های لوفر زنانه  که به کفش کالج معروفند نه تنها ظاهر بسیار شیک و زیبایی دارند بلکه از بروز بیماری های مختلف جلوگیری می کنند. با خرید این کفش ها با بیماری هایی از قبیل: کمردرد، زانو درد و حتی گردن درد برای همیشه خداحافظی کنید. به طور کلی، کفش چرم زنانه مدل لوفر به دلیل راحتی و زیبایی همواره یکی از بهترین گزینه ها برای خرید به شمار می رود.

کفش کالج چرم زنانه

 

کفش چرم زنانه مجلسی

کفش های چرمی بهترین گزینه برای کسانی محسوب می شوند که به کیفیت، بیش تر از هر چیز دیگری اهمیت می دهند. کفش های مجلسی زنانه نه تنها ظاهر بسیار شیکی دارند، بلکه از دوام و کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. این مدل از کفش های چرمی زنانه در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کفش چرم زنانه پاشنه دار
  • مجلسی باریک و پهن
  • کفش لاکچری
  • کفش رسمی زنانه
  • کلاسیک چرمی
  • کفش مجلسی پاشنه کوتاه

منظور از کفش های زنانه لاکچری، کفش هایی هستند که به دلیل داشتن مدل های خاص در میان مردم معمولی طرفدار ندارند. افراد مشهور به پوشیدن کفش چرم زنانه مدل لاکچری علاقه بسیار زیادی دارند. کفش های رسمی زنانه نیز بیشتر حالت طبی دارند. در نتیجه، این مدل از کفش های چرمی زنانه برای معلمان و کارمندان بسیار مناسب است. اگر به دنبال یک استایل دخترانه و شیک هستید، کفش های کلاسیک چرمی با پاشنه کوتاه بهترین گزینه خواهد بود.

تجربه احساس راحتی با کفش چرمی تخت

 

از راحت ترین انواع مدل های کفش چرم زنانه می توان به کفش های تخت اشاره کرد. این کفش ها پاشنه ندارند و زیره آن ها کاملا صاف است. یکی از انواع مدل این کفش ها می توان به کفش اسپرت ونس اشاره کرد.البته، پوشیدن این کفش ها برای طولانی مدت می تواند به کمر و زانو آسیب بزند. استفاده بیش از 2 تا 3 روز در هفته از این کفش ها به هیچ عنوان توصیه نمی شود. کفش های چرمی تخت برای فصول گرم سال (تابستان و بهار) مناسب هستند چراکه پا در آن ها عرق نمی کند. وزن کم از مهم ترین ویژگی های کفش چرمی تخت زنانه به شمار می رود.

 

بوت و نیم بوت چرم زنانه شیک

 

بوت از بهترین کفش ها برای گرم نگه داشتن پا در فصل سرد زمستان به حساب می آید. علاوه بر این، ظاهر بوت های چرم زنانه جلوه خاصی به استایل شما می دهد. بوت ها با نام های دیگری ازقبیل: چکمه ساق بلند و پوتین ساق دار نیز شناخته می شوند. از محبوب ترین انواع بوت و نیم بوت های چرمی زنانه می توان به مدل اسپرت، مجلسی، پاشنه بلند، پاشنه دار، پهن و باریک اشاره کرد.

امروزه، نیم بوت ها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند. این مدل از انواع کفش چرم زنانه زمستانی تمام پا را نمی گیرند و نهایتاً به مچ پا می رسند. ظاهر و کاربرد بوت و نیم بوت بسیار شبیه به یکدیگر هستند. در نتیجه، انتخاب بهترین گزینه به سلیقه خود شما بستگی دارد. انواع نیم بوت چرمی زنانه عبارتند از:

  • نیم بوت زنانه زیپ دار
  • نیم بوت زنانه بندی
  • اسپرت
  • نیم بوت زنانه کشی
  • مجلسی کلاسیک
  • نیم بوت زنانه پاشنه بلند و کوتاه
  • نیم بوت های جلوباز
  • نیم بوت زنانه ساق بلند و ساق کوتاه

لازم به ذکر است که نیم بوت ها معمولا در رنگ های عسلی، قهوه ای، مشکی و قرمز بسیار طرفدار دارند.

 

انواع مدل چرم زنانه ( بوت و نیم بوت)

 

تنوع بالا در رنگ و طرح کفش اسنیکرهای چرمی زنانه

 

از دیگر انواع مدل کفش چرم زنانه می توان به اسنیکر اشاره کرد. اسنیکرها به دلیل راحتی، قابلیت تنفس پا و تنوع بالا در طرح و رنگ محبوب شده اند. علاوه بر این، اسنیکرها در مقایسه با سایر کفش های زنانه چرمی دارای قیمت مناسب تری هستند. این مدل از کفش های چرمی زنانه، بهترین گزینه برای پیاده روی، فعالیت های روزانه، ورزش، محل کار یا تحصیل به شمار می روند.

طراحی این کفش های راحت چرمی به گونه ای است که فشار کمی به زانو و کمر وارد می شود. زیره و رویه این کفش ها از مواد انعطاف پذیر و بادوام ساخته می شوند. به همین دلیل است که اسنیکرها را می توان برای مدت زمان طولانی استفاده کرد. به طور کلی، اسنیکرها به عنوان پرکاربردترین انواع مدل کفش چرم زنانه شناخته می شوند.

سخن پایانی

شاید شنیده باشید که پا مانند قلب دوم انسان عمل می کند. در نتیجه، راحت بودن آن هنگام انجام فعالیت های روزانه یا ورزش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. کفش های چرمی زنانه دارای انواع مختلفی هستند. هر یک از آن ها برای استفاده در موقعیت خاصی طراحی و تولید شده اند. در نتیجه، با انتخاب بهترین مدل کفش چرم زنانه می توانید، راحتی و زیبایی را به طور همزمان تجربه کنید.

 

 

خرید اینترنتی کفش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

بستن
دسته‌ها
بستن سبد خرید
بستن علاقه مندی
Close محصولات بازدید شده
بستن
بستن
دسته بندی محصولات