خرید محصولات چرمی

خرید محصولات چرمی در شیراز در کنار چرم فرشتگان

علت علاقه مندی مردم به خرید محصولات چرمی در شیراز 

خرید محصولات چرمی در شیراز همواره بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است و گفته می شود بازار خوبی نیز دارند. صنعت چرم ایران در طی سال های گذشته دچار تغییر و تحول زیادی شده است. تغییر ها و تحولی که باعث پدید آمدن چنین تنوع و کیفیت بی نظیری است. چرم های طبیعی باتوجه به نوع خود در این صنعت به کار گرفته می شوند.
رنگ های طبیعی و زیبا که در کنار طراحی های نوین و خاص پسندانه، زیبایی نهایی کار را تضمین می کنند. امروزه هر شرکتی در تلاش است تا طرح های خارق العاده ای را وارد بازار بکند و سهم قابل توجهی از فروش محصولات چرمی را به دست بگیرد. رقابت در این صنعت محبوب نیز مثل بیشتر فعالیت های دیگر که با هنر سروکار دارد، بیشتر است. طراح ها مدام در تلاش اند تا با ارائه مدل های جذاب و بادوام مشتری را راضی نگه دارند.
داشتن سبک تولیدی خاص، می‌تواند محرک مفید و موثری برای یک تولیدکننده باشد. ایده های متفاوت در طراحی و اجرا، جذابیت بصری کار را بالا می برد و همراهی کیفیت با این سبک خاص تولید، تضمین کننده فروش است.

 

  • به دنبال فروشگاه چرم معتبر برای خرید محصولات چرمی در شیراز هستید؟ 
  • از مشخصات محصولات چرمی چه می دانید ؟
  • به فکر خرید از چرم فروشی بازار وکیل شیراز هستید؟
  • کدام فروشگاه چرم شیراز تخفیف دارد؟

در ادامه مطالب همراه ما باشید تا به پاسخ  تمام این سوالات برسید.

از چه نوع چرمی در تولید محصولات چرمی شیراز استفاده می شود؟

برای خرید محصولات چرمی در شیراز ،شناخت از انواع چرم ها مهم است.

چرم ها از نظر منشا

چرم ها از لحاظ منشا به دو گروه چرم حلال و چرم حرام تقسیم می شوند. چرم حرام به پوست حیوانات حرام گوشت گفته می‌شود. البته حیواناتی که ذبح اسلامی نشوند نیز، چرم حلالی نخواهند داشت.فرشتگان به عنوان یک تولید کننده محصولات چرمی شیراز از چرم حلال برای تولیدات خود استفاده می کند.

چرم از نظر جنس

 چرم ها از لحاظ جنس به سه گروه اشبالت، میلینگ و شرانگ تقسیم می شود. اشبالت ها به چرم گاوی گفته می شوند که دو طرف پرز مانندی دارند. میلینگ ها یکطرف صاف و طرف دیگر پرز مانندی دارند. شرانگ نیز چرم گاوی است که بافت طبیعی دارد.

چرم از نظر روش تولید

چرم ها بواسطه روش تولید به دو دسته طبیعی و مصنوعی تقسیم می شوند که چرم های طبیعی نیز خود از لحاظ استحکام و نرمی به چرم سبک، نیمه سنگین و سنگین تقسیم می شوند.به دنبال خرید کفش چرم شیراز هستید؟ اونم چرم کاملا طبیعی؟ سری به فروشگاه فرشتگان بزنید و از تنوع و کیفیت محصولات چرم  لذت ببرید.

چرم از نظر نوع دباغی

چرم ها همچنین از لحاظ نوع دباغی نیز انواع مختلفی دارند. چرم گیاهی، چرم کرومی، چرم آلدهیدی، چرم ترکیبی، چرم آلومی و چرم پوسته خام در این گروه بندی قرار می گیرند.
از چرم های گاوی، گوسفندی، بزی، شترمرغی و غیره با توجه به نوع محصولات استفاده می شود که هر کدام کاربرد ویژه تری دارند. به عنوان مثال از چرم گاومیش به دلیل استحکام و سفتی بالا در تولید چمدان، کمربند، زین اسب و موارد مشابه استفاده می شود.

چرم از نظر شکل ظاهری

چرم ها بنا به شکل ظاهری نیز تقسیم بندی جداگانه ای دارند. چرم افکت یا ابروبادی، چرم ورنی، چرم برشاو، چرم الگانت یا شبرو، چرم فلوتر یا شرانک، نبوک، اشبالت، جیر، کوروکو و چرم چاپی از انواع ظاهری چرم حساب می شوند.

کدام دسته از محصولات چرمی پرطرفدارتر است؟

کیف و کفش مردانه و زنانه بدلیل استفاده زیاد معمولا پرطرفدار است و در طرح ها و رنگ های مختلفی به بازار ارائه می شود. بازار چرم شیراز نیز از این قاعده مستثنی نیست و بیشتر خرید مردم از محصولات چرمی به این قسم اختصاص می یابد.
کیف و کفش های چرمی با طرح و رنگ  جذابی تولید می شود. در گذشته شاید بیشتر تولیدات سبک رسمی و شکل ساده ای داشت اما الان با دخالت هوشمندانه هنرمندان، هر آدمی با هر سلیقه و تیپی می تواند یک ست جذاب برای پوشش خود پیدا کند.

فرقی نمی کند شما یک دانشجو، مهندس، محصل، کارمند، بازاری، هنرمند یا یک کارگر باشید. در هر حیطه کاری یا با هر استایلی که داشته باشید، تولیدکنندگان و هنرمندان فروشگاه چرم فرشتگان ، با آگاهی و اشراف به بازار و طلب مصرف کنندگان، همواره در تلاش اند تا رضایت هر گروه و قشری را در زمان خرید محصولات چرمی در شیراز و کل کشور به دست بیاورند.

با رقابتی که در این حرفه به وجود آمده، تنوع چنان بالا است که هیچکس دست خالی از بازار برنمی گردد. اخیرا هنرمندان با طرح های فانتزی، جلوه زیبا و شکیلی به بازار چرم داده اند و با رنگ بازی بی نظیری، روح تازه ای به این صنعت بخشیده اند. 

موارد استفاده خرید محصولات چرمی در شیراز 

امروزه موارد استفاده خرید محصولات چرمی در شیراز  گوناگون است. علاوه بر انواع کیف و کفش؛ برای دوخت لباس، ساک و چمدان، روکش ماشین، مبلمان، کمربندمردانه ، زنانه و دیگر محصولات ظریف و کاربردی، پادری ها و استفاده های این چنینی در دکوراسیون داخلی، صنعت چاپ و غیره و غیره استفاده می شود. با پادرمیانی هنر و خلاقیت چرم فرشتگان در این صنعت، بازار محصولات چرمی رونق می گیرد و سلیقه همگان را هدف قرار می دهد.

کدام فروشگاه چرم شیراز تخفیف دارد؟

قصد خرید محصولات چرمی در شیراز را دارید اما نگران قیمت بالای محصولات هستید؟ به دنبال فروشگاه های چرم در شیراز هستید که تخفیف داشته باشند؟ فروشگاه چرم فرشتگان دقیقا همان محل مناسب سلیقه و هزینه شماست. فرشتگان از بهترین متریال های اولیه و چرم اصل برای تولید محصولات خود استفاده می کند. در ضمن با وجود قابلیت خرید آنلاین از سایت چرم فرشتگان دیگر نیازی برای خرید چرم در بازار وکیل شیراز و … نیست وارد سایت فرشتگان شوید با تخفیف خرید کنید و از خرید خود لذت ببرید.

راهنمای خرید کفش سازمانی در شیراز برای اداری ها
راهنمای خرید کفش چرم زنانه در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + یازده =

بستن
دسته‌ها
بستن سبد خرید
بستن علاقه مندی
Close محصولات بازدید شده
بستن
بستن
دسته بندی محصولات